Dropshipping

 

Czym jest dropshipping?

Dropshipping to najnowocześniejszy model sprzedaży w branży e-commerce , dzięki któremu sprzedaż internetowa staje się szybsza oraz prostsza. Ze względu na niskie koszty początkowe, taki sposób sprzedaży jest polecany początkującym sprzedawcom, ale także opłacalny dla doświadczonych przedsiębiorców. Dropshipping opiera się na przeniesieniu procesu wysyłki towaru z właściciela sklepu na wybranego dostawcę, dlatego nie musisz kupować towaru i posiadać magazynu do jego przechowywania.

W dropshippingu sprzedawca jest więc kimś w rodzaju pośrednika pomiędzy hurtownią (lub producentem czy dystrybutorem), a klientem.

 

Dlaczego warto rozpocząć sprzedaż na zasadach dropshippingu?

  • Nie ponosisz ryzyka
  • Nie zamrażasz kapitału
  • Biznes łatwy do uruchomienia
  • Masz pewność, że produkty nie będą miesiącami zalegać w magazynie
  • Logistyczną obsługą zamówienia zajmuje się hurtownia więc nie musi magazynować produktów, pakować przesyłek, ani wysyłać zamówienia
  • Ogromna ilość oszczędzonego czasu i pieniędzy
  • Nie musisz podpisywać żadnych umów
  • Posiadasz stale powiększający się asortyment

 

Często zadawane pytania

1. Jaki jest realny czas realizacji wysyłki do klienta?

Zwykle to 24/48h w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Czy obsługują Państwo wysyłki zagraniczne?

Tak obsługujemy (wysyłka tylko na liście przewozowym zleconym przez Państwa).

3. Jakie jest minimum logistycze?

Nie mamy mimimum logistycznego

4. Czy obsługują Państwo przesyłki pobraniowe? 

Nie oferujemy wysyłek za pobraniem naszym kurierem. Mogą Państwo nadawać paczki pobraniowe na własnej etykiecie która zostanie do nas przesłana.

5. Czy wysyłacie paczki Allegro SMART? 

Tak wysyłamy przesyłki Allegro SMART, polega to na tym że po zamówieniu etykietę generują Państwo przez allegro i wysyłają ją do nas. 

6. Jak zamówienia są fakturowane?

1 zamówienie = 1 faktura

7. Na jakich warunkach rozpatrujecie Państwo zwroty?

Przyjmujemy towar ale musi być on nieuszkodzony, nie może być używany i musi posiać oryginalne niezniszczone opakowanie. Towar można odesłać bezpośrednio do nas, ale w paczce musi być informacja o tym od kogo klient końcowy ten towar kupił, tak abyśmy mogli się z Państwem rozliczyć (wystawić korektę).

8. Czy przyjmują Państwo reklamację?

Tak przyjmujemy reklamacje, zgłaszać je można przez system RMA.

 

Chcesz podjąć współpracę z nami? Zapraszamy do kontaktu!

sklep@dofirmy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium