Zwroty i reklamację

 

Chcesz zwrócić produkt? Masz takie prawo!

Mimo że jesteśmy pewni, że wysoka jakość oferowanych przez nas produktów stanowi fundament naszego sklepu, mamy świadomość, że czasem produkt nie spełnia oczekiwań Klienta.

 

Dlatego też Klientowi zawsze przysługuje prawo do anulowania zamówienia. Zwrot kwoty za zamówienie, zostanie zrealizowany takim samym sposobem, jakim Użytkownik wpłacił należność, chyba że zadeklaruje on inny sposób zwrotu, który nie wymaga od niego nakładu dodatkowych kosztów.  

 

Warto pamiętać, że produkt powinien zostać zwrócony w stanie oryginalnym, nieuszkodzonym, łącznie z ewentualnymi akcesoriami dodatkowym, jakie były dołączone. produkt powinien być zapakowany w solidne opakowanie, zapewniające należytą ochronę w czasie transportu. Dzięki temu zminimalizowane zostanie ryzyko uszkodzenia produktu. Koszty zwrotu pokrywa kupujący.

 

Nie przyjmujemy zwrotów metodą ,,za pobraniem”. 

 

Produkt możesz odesłać na poniższy adres:

PAKO GROUP

ul. Przemysłowa 5A 

75-216 Koszalin

 

Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości, napisz do nas: sklep@dofirmy.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium